Mandefællesskaber

Mandefællesskab i Silkeborg – et sted for dig der er +30


Savner du nogen at mødes med? Måske har du brug for et sted, hvor du kan være dig selv uden krav og forventninger – et sted at få en kop kaffe, nogen at tale med eller bare være i selskab med andre.


Røde Kors Silkeborg inviterer til mandefællesskab hver Tirsdag kl. 19–21, hvor vi mødes til en kop kaffe/kage i et uformelt fællesskab i Netværkshuset på Østergade nr. 11


Det er et sted for dig, der oplever ensomhed, står i en svær tid eller bare trænger til at være en del af noget socialt.


Fællesskabet vokser med dem, der deltager. Derfor vil vi på sigt lave mindre grupper ud fra interesser –

måske gåture, kortspil, friluftsliv, film- eller bogklub.


Du er velkommen præcis som du er – uanset om du vil snakke, lytte eller bare sidde med.


Vil du være med – som deltager eller frivillig?


Så kontakt aktivitetslederne Lea, Esben eller Emil på mail: silkeborg.mand@rodekors.dk


Vi starter op tirsdag d. 4 november – Tilmelding til mad og besked om allergener fremsendes på mail eller tlf. 22650846

(Hvis du ikke er ønsker mad, er du mere end velkommen til kaffe og kage)

 

Kontakt

Lea Mikkelsen Kaa

Tlf. nr.: 

Email: leakaa@rodekors.dk