
Mandefællesskaber
Mandefællesskab i Silkeborg – et sted for dig der er +30
Savner du nogen at mødes med? Måske har du brug for et sted, hvor du kan være dig selv uden krav og forventninger – et sted at få en kop kaffe, nogen at tale med eller bare være i selskab med andre.
Røde Kors Silkeborg inviterer til mandefællesskab hver Tirsdag kl. 19–21, hvor vi mødes til en kop kaffe/kage i et uformelt fællesskab i Netværkshuset på Østergade nr. 11
Det er et sted for dig, der oplever ensomhed, står i en svær tid eller bare trænger til at være en del af noget socialt.
Fællesskabet vokser med dem, der deltager. Derfor vil vi på sigt lave mindre grupper ud fra interesser –
måske gåture, kortspil, friluftsliv, film- eller bogklub.
Du er velkommen præcis som du er – uanset om du vil snakke, lytte eller bare sidde med.
Vil du være med – som deltager eller frivillig?
Så kontakt aktivitetslederne Lea, Esben eller Emil på mail: silkeborg.mand@rodekors.dk
Vi starter op tirsdag d. 4 november – Tilmelding til mad og besked om allergener fremsendes på mail eller tlf. 22650846
(Hvis du ikke er ønsker mad, er du mere end velkommen til kaffe og kage)

Tlf. nr.:
Email: leakaa@rodekors.dk